Jak zwiększyć obroty w firmie?

Jak zwiększyć obroty w firmie?

W interesie każdego przedsiębiorcy jest rozwój firmy i testowanie działań, które mają przyczynić się do zwiększenia obrotów w firmie. Z pomocą przychodzi tutaj marketing internetowy i możliwości, jakie stwarza. Pozycjonowanie, Google Ads, reklama na Facebooku - na czym to polega? Jak się za to zabrać?

Zadbaj o optymalizację strony i o SEO

Posiadanie strony internetowej swojego biznesu to początek przygody z marketingiem internetowym. Aby strona mogła pełnić funkcję takiego całodobowego handlowca - warto skupić się na pozycjonowaniu. Dzięki temu uda się wygenerować wartościowy ruch na stronie, na którą będą trafiać wyłącznie te osoby, które są potencjalnie zainteresowane Twoimi produktami lub usługami. Pozycjonowanie Gdańsk warto rozpocząć od optymalizacji witryny i wprowadzenia koniecznych usprawnień. Może to być np. optymalizacja obrazów, systematyczne dodawanie znaczników "alt", odpowiednie nazewnictwo nagłówków i oczyszczenie kodu. Doświadczona agencja SEO będzie w stanie opracować skuteczną strategię działania, która pozwoli Ci zająć wyższe pozycje w Google.

Google Ads - szybkie i zauważalne korzyści

Jeżeli masz już opracowaną listę fraz, na jakie chciałbyś być widoczny w Google - warto zainteresować się możliwościami płatnej reklamy. Nie musisz obawiać się tutaj braku kontroli nad budżetem reklamowym - sam ustalasz, ile chcesz w danym momencie wydać na reklamy. Możesz także ograniczyć widoczność fraz kierujących do Twojej witryny w weekendy. Możliwości jest naprawdę wiele, wystarczy pozwolić odnaleźć się klientowi!

Reklama na Facebooku - czy warto?

Prowadzisz konto swojej firmy na Facebooku? Pracujesz nad systematyczną publikacją postów i dobrze odnajdujesz się w angażowaniu społeczności? Chcesz wiedzieć jak wykorzystać Facebook do pozyskiwania nowych klientów? Kluczem jest tutaj przygotowanie odpowiedniej kreacji reklamowej oraz zachęcającego copy. Następny element stanowi uruchomienie reklamy, w której kierujesz przygotowany materiał do ściśle określonej grupy odbiorców. Dla przykładu - wytwarzasz torebki hand-made dedykowane dla młodych kobiet? Z powodzeniem możesz określić pożądane parametry na Facebook'u, aby reklama była kierowana do ściśle sprecyzowanej grupy kobiet. Dzięki temu unikniesz przepalania budżetu reklamowego, a Twój komunikat zostanie skierowany wprost do Twojej grupy docelowej.

Powyższe wskazówki potraktuj jako inspirację - testuj, modyfikuj - pamiętaj tylko, że na efekty pozycjonowania musisz nieco poczekać. Jest to jednak praca, której wyczekiwane efekty zwrócą się z nawiązką!